Ont det gör ont

Jaha då var man hemma då, eller jag har väl varit hemma sen halv fem men har inte hunnit skriva eftersom att jag for direkt till stallet när jag komme. Där så stod lastträning och ridning på schemat. Gick bra bådadelarna. Och i övrigt så flyter livet på bra. Förutom den lilla detaljen att min sista visdomstand har bestämt mig för att ge mig ett rent helvete, smärtan är total. Och hela vänstra sidan är svullen så ja, det är jätte vackert. Love it, eller så inte. Men knarka alvedon så kanske man kan genomlida den här natten också. Nee huvva vad jag klaga, smärta är något alla får leva med och det blir aldrig bättre för att man klagar. Så nu ska jag sluta med det. Punkt.
LotsOfLove heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0