Won't you get me something to remember

Just slutat, ibland har man ganska tur. Ny lärare i svenska, måste säga att jag blev positivt överraskad faktiskt.
Håller på ladda upp datorn fullt nu så ska snart stänga ner sen börjar jag fara mot övik om cirka 40 minuter. Klagar gör jag icket. Och annars då? Jo har på något konstigt vis fastnat för förra årets snurrarplåga. Den låten är ju bara för bra, eller jag vet inte om den är bra men minnena är otroligt bra. Minns att jag och Rebecka bruka lyssna på den om och om igen va vi än gjorde. Så ja, jag tröttnade väl på den. Men nu är den back in buisness igen. Vet förövrigt inte hur internettillgången ser ut i helgen men vi ser ju.

LotsOfLove heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0