A nightmare

Vaknade med en liten olustig känsla imorse, jag hade drömt en mardröm. Dom kommer som inte så ofta nu förtiden, blev fler sådana när man var liten. Dock är dom väl lite annorlunda nu, inte längre monster och spöken som skräms. Kanske det att dom är mer verkliga nu som gör dom till mardrömmar. Aja, har inte gjort mycket idag, for och cyklade på förmiddagen och sen blev det inte många knop gjorda förrän nu ikväll då jag kände att jag gjort så lite att jag for ut och gick. Dock hann jag inte gå långt innan skavsåren kom smygandes men jag tänkte inte låta dom hindra mig utan gick dit jag tänkt, dock blev det så olidligt på hemvägen att jag helt enkelt fick ta av mig skorna. Det funkade det med. Sen fick jag nyss ett samtal och blev erbjuden en bil, och jaa, gratis är ju gott.. Men vi få se.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0