Ännu en helg som tagit slut

Och så börjar även denna helg lida mot sitt slut. Men har hunnit med en del saker i helgen iaf, såsom sovit, ridit, myst och umgåtts med folk. Igår blev det en rätt lång tur med hästapållen och sällskap av Maria fick vi också. Och på kvällen så drog jag med mig Mathilda på en liten roadtrip till Vilhelmina, Medina och statoil-besök stod på schemat. Helt okej när dom väl börja sjunga iaf. Trevlig kväll iaf och ett bra avslut fick den också. Och vips så blev det söndag igen, och jag har väl inte gjort speciellt mycket idag egentligen så borde verkligen ta tag i pluggningen, nu. Ett mediaprov och ett svenskatal imorgon, längtar verkligen tills morgondagen är över kan jag säga.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0