Tisdag

Idag var en sån där dag då jag riktigt kände hur känslan av skollesshet sakta tog över. Och då menar jag inte less, utan LESS. På riktigt alltså. Sen att det enda lärarna säger att vi kan göra åt median är att "bita ihop och satsa på E". Jaha, så då är alltså meningen att jag ska få E i ungefär hälften av alla kurser jag läser bara för att lektionerna är ohållbara? Jippie vilka bra förutsättningar jag kommer få för att ta mig in på universitet. Stabilt. Jag känner verkligen meningslöshet med alltihop, på riktigt, det är inte ens kul längre. Tappar liksom inspirationen för allt. Annars har väl dagen flytit på ändå hyfsat bra, jägarexamen nu ikväll och nu en tidig kväll och hoppas på lite mer positiv energi imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0