Sommaren står på tur med varma dagar och sena kvällar

Sömntimmarna jag fick ihop inatt går inte räkna med båda händerna, och det var rätt längesen faktiskt då jag tror jag börjat bli gammal och vaknar tidigt nu förtiden (Notera tidigt runt nio). Men efter det att Grubbe farit iväg på jobb imorse så somnade jag om och sov ett bra tag. Lov är ganska bra saker. Sen så har jag agerat däckbytare idag så nu har både saaben och transporten sommardäck, tiden rusar iväg känner jag snart är ju sommaren här. Men det känns helt okej nu när jag vet hur jag jobbar så att jag kan planera in sommarens händelser. Annars så har hästapållen trimmats lite och sedan så blev det en pw nu ikväll. Kan även nämna att jag efter en tids musik-torka har hittat några nya godingar, det är ett litet smått lyckomoment då jag varit så sjukt less på all musik på mina spellistor. Så nu är jag och spotify sådär oskiljaktiga som vi brukar. Och som avslutning så livar jag upp detta med en fruktansvärt seriös bild då bildbristen börjar vara ett faktum.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0