Jägarexamen och gymkort

Tidig morgon och jobb hela dagen idag, skönt nu när det kommit lite kyligare väder så slipper man grillas i bilen hela dagarna. Körde förbi luspen idag och där var skolan i full gång, men utan oss. Jag saknar inte skolan, nej verkligen inte, men det går inte undvika att skolan var en trygghet om vad morgondagen skulle erbjuda. Sedan alla människor. Men gymnasietiden är förbi och jag har hela livet framför mig! Och på tal om liv så direkt efter middagen var intagen så bar det iväg till skyttebanan för att göra bort precisionen, och vet ni vad? NU HAR JAG TAGIT JÄGAREXAMEN! Och går inte med ord att beskriva hur glad jag är över att ha gjort bort det, för det är nog det mest långdragna man kan ge sig in på. Men nu är det gjort och älgjakten närmar sig med stormsteg. En annan bra sak med den här dagen är att jag nu har fått min gymnyckel, så nu är det jag och Åbackens ett år framöver. Känns bra då jag nu kan träna alla delar av kroppen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0