Och som vanligt så togs inga bilder

Känns som att jag varit ledig en evighet och har helt och hållet tappat uppfattningen om vilken dag det är. Men kom i alla fall fram till att de är lördag och jag har en sovmorgon kvar innan plikten kallar igen. Men hursomhelst, igår var det fredag och när jag kom hem från Kaskeluokt så städade jag undan lite, skruvade upp lite saker och försökte få alla julklappar på plats. Så med lite fler saker på plats i lägenheten så känns det alltmer personligt, som att verkligen är mitt hem och ingen annans. Kvällen blev sedan lyckad, träffade mycket trevligt folk och hade det allmänt kul. Faktiskt längesedan jag fick en sån lyckad utgång. Den här dagen har däremot gått i lathetens tecken, och vet ni vad? Det har varit otroligt skönt! Har varit iväg en sväng till hästapållen men nu när han står på vila så är det inte så mycket att göra därborta. Men nu tänker jag snart krypa isäng för jag är dödligt trött, och ska dessutom försöka att inte sova bort hela dagen då jag ska iväg och tina upp judit som mer eller mindre ser ut som en igloo.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0