Fredag, efterlängtade fredag

Så var det äntligen fredag igen, tycker dock att den veckan faktiskt har gått riktigt fort. Har inga planer för denna helg så då passar det bra att försöka sova ikapp veckans förlorade timmar, har varit konstant trött hela veckan tror jag. Så det ska jag ändra på. Aja, denna dag har varit rätt lugn för min del, startade den tidigt men det är det ju värt. Sedan så har vi bara en lektion på fredagar och nästan det enda resultatet den lektionen gav var fika, men det är ju inte det sämsta. Sedan så for jag iväg till hästapållen och lät han röra på benen lite. Annars har jag faktiskt gjort väldigt lite, varvat ner med lite serier och sådär. En lugn fredag helt enkelt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0