Jag är ganska lyckligt lottad som har en syster som Klara

Som jag nämde förut så blev dagens träning zumba. Jag tycker det är riktigt roligt! Frågan är bara om min vad kommer va lika död som sist jag körde gagnam style..En annan träning jag känner att jag har fått är fingrarna, dom jobbar som på av sig själva, det är bara hjärnan som är efter, tillexempel när jag skriver detta, hjärnan är liksom efter fingrarna, därav kan det möjligtvis bli stavfel här och där. Menmen, har iaf gjort klart dagens hemprovsfråga, med lite hjälp av Klara. Ibland har jag tur som har hon, då hennes hjärna fungerar lite bättre än min så kan det vara bra. Dock är det ju inte bara för att hon hjälper mig med läxorna som jag tycker om henne men nu hade jag inte tänkt vara så känslosam ikväll så det sparar vi. Har även bestämt mig nu för att avstå kursen i helgen, känner att jag behöver ta tag och göra klart de skoluppgifter jag har kvar. Får leva med ångest annars, vilket gör att jag mår dåligt och blir halvt deppad, så ja, för min egen kropps skull hoppar jag över detta. Kommer dock jaga lite i helgen. Kan behöva komma ut och luftas lite. Nee, nu har detta blivit alldeles för långt så jag tänker avsluta och jag har ändå inte ens hunnit berätta min framtids-blogg-plan. Det får jag väl spara till ett annat tillfälle då. 
LotsOfLove heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0