Det är okej att ha en dålig måndag ibland

Har under de senaste veckorna inte haft några större bekymmer med att det blir måndag, men idag har mitt humör gått i botten. Trött, less och irriterad är väl ungefär en sammanfattning av dagen. Nu kanske inte detta beror just på att det är måndag utan jag tror snarare min dåliga nattsömn kan vara en bidragande orsak samt att jag glidit på en räkmacka för länge nu och inser att skolan är jobbig när man har skolarbeten som ska göras. Men även om den dåliga internetuppkopplingen fick den där berömda bägaren att rinna över (ibland är små saker de mest irriterande) så måste jag väl ändå säga att dagen trots allt varit ändå okej. Lämnar snart in slutversionen till gymnasiarebetet, ska bara ta reda på ett ISBN-nummer först. Har haft en sån där back-in-old-days-konversation med Rebecka och sedan så ringde även en pratglad broder och ville berätta om sin händelsefulla vecka. Och imorgon väntas en oändligt lång sovmorgon, lite kompensation till denna natts extremt dåliga sömn. Så morgondagen blir nog lika bra som alla övriga dagar är just nu i mitt extremt vackra liv.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0