Och så var rastlösheten ett faktum

Det här med att inte ha någonting planerat en helg, det är skönt på fredagkväll men sedan börjar rastlösheten komma smygandes. Men tog i alla fall vara på ledigheten och sov i extremt många timmar, kanske inte jättebra men länge, så det får duga. Blev sedan en saning besviken när jag tittade ut och såg det inte alltför trevliga vädret. Så då tänkte jag att idag ska jag öva talet och städa. Har jag gjort något av det? Nej. Jag har inte gjort någonting, och alltså då menar jag absolut ingenting. Men det ska det bli ändring på, Rebecka räddade nämligen min kväll så det blir kubb och grillning om allt blir som planerat. Detta gjorde min dag då jag lätt får nästintill smått ångest om jag inte har något att göra på en hel helg. Så det var mer än bra. Nu ska jag bara invänta middagen, göra mig iordning och sedan dra ner till Storuman.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0