Nu är det bloggappen som gäller...

Denna dag har varit bra, började med en promenad i en frisk höstluft. Efter det så gjorde jag en ordentlig frukost, lätt det bästa på hela dagen. Sedan funderade jag lite kring fredagen, hade spikat planerna för utklädnad men har ändat dom lite så de blir något helt annat. Kan nog bli bra. Sen lastade jag hästapållen och drog iväg på lite hoppning. Annars har jag tagit det rätt så lugnt. Nu var planen att lägga sig och se paradise men datorn dog och de hade tydligen laddaren också gjort.. det förstörde helt klart den här dagen. Även om bloggappen uppdaterats och blivit bättre så är de tusen gånger lättare med datorn. Så måste verkligen få tagvi en laddare, typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0