Redo för morgondagen

Imorse så bestämde sig min laddare helt plötsligt för att leva igen, och det hade jag ju inte direkt någonting emot. Så nu ska ni förhoppningsvis skonas från konstiga mobilinlägg med stavfel på vartannat ord. En annan bra sak med den här dagen är att det är fredag imorgon, har varit grymt taggad på morgondagen i cirka ett års tid nu. Men vi är inte riktigt där ännu, så över till idag. Här väl egentligen inte gjort så mycket idag, en sväng till hästapållen så att båda fick röra på sig litegrann, hann sedan en snabb sväng till Blaiken för att hämta bal. Har sedsan pratat igenom de sista planerna med Sofia om morgondagen, så nu är jag redo. Så nu gäller det att ladda batterierna så att jag orkar både jobb och trevligheterna imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0