Slut på energi

Det märks att veckan börjar vara slut, energin börjar sakta men säkert ta slut och ögonen känns som cement på morgonen. Jag önskar verkligen att jag var en morgonmänniska så att inte varje morogn behövde bli som en plåga. Men så är det ju inte så det finns inte mycket annat att göra än att försöka få sig upp på morgon. Blev en rätt lång dag på jobbet också så det var rätt skönt att stänga dörren och gå hem. Blev sedan en sväng upp till skarven innan jag for vidare till Kaskeluokt, hann just hem för att se sista perioden i hockeyn. Som tyvärr slutade lite mindre bra. Men nu blir det sömn så att jag tar mig upp en sista gång för den här veckan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0