För lite vätska

Kan börja med att ta tillbaka det där jag skrev igår om att det skulle vara halvvägs till helg idag, jobbar i helgen och får inte helg förrän söndag nästa vecka. Pengar är kung och sova är väl överskattat. Har förvörigt varit en rätt kass dag, är så otroligt less på all is som ska gömma sig tammesatan överallt. Nej, ge mig en riktig vinter nu tack!

Blev i alla fall bjuden på middag hos mamsen efter en halvstressig dag så det var skönt att slippa tänka på det i alla fall. Tog sedan ut hästapållen, skönt för både han och jag att komma ut och lufta oss lite. Och efter en stund ute så var det dags för gymmet, körde på med mycket mage då det var längesen, kanske inte det smartaste med tanke på MRLen imorgon men det är ett senare bekymmer det. Just nu försöker jag dricka ikapp allt jag inte dricker under dagarna, har tur ifall jag lyckas dricka en halv liter under en dag vilket är på tok för lite, speciellt det dagar som innehåller träning. Men har kommit på att det går bättre med lite citron i, så nu är jag säkert uppe i en liter. Aja, dags att sova nu, imorgon väntas dagis.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0