Ledigt mitt i veckan är vardagslyx

Idag hade jag riktigt vardagslyx och var ledig så här mitt i veckan. Och jag har fått ut mycket av den här dagen, både vilat upp mig men också en hel del nytta ha jag gjort. Handling stod på schemat så nu är kylen fylld och jag kan äta mig propmätt, gött. Diska bort halv mount everest hann jag också göra innan jag hade en lunchdate med Klara. Mycket gott och trevligt. Tog sedan ut hästapållen för lite djupsnö träning, går knappt att ta sig på vissa ställen, tur han ha långa ben i alla fall. Efter middaagen var det min tur att jobba också då det blev ett pass på gymmet, försökte döda armarna idag med min och Jossvalds konversation innan balen i tankarna. Jag ansåg att mina armar var för feta för att det skulle se bra ut med klänningen, och hon tyckte att jag skulle köra stenhårda armpass fram till balen, tyvärr fanns inte den tiden då så jag tar väl ikapp det nu då. Aja, sängen nu då det är en dag imorgon också då jag däremot inte är ledig.

 

Kommentarer
Postat av: jossvald

Åh vad jag saknar dig! Blir alldeles glad inombords när jag ser mitt namn i dina blogginlägg! ❤️

Svar: Saknar dig med! <3
Lovisa Olofsson

2015-02-07 @ 04:29:35
URL: http://jossvald.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0