En bra helg

Har verkligen haft kanonhelg och det är väl kanske det som gjort att det inte funnits tid till bloggning. Fredagkvällen blev lugn, slocknade ganska tidigt då jag var helt sinnessjukt trött. Igår så blev det en tur till lycksele med mamma och Klara, fixade några grejjer till lägenheten och köpte mig en ny jacka. När jag kom därifrån så körde jag direkt till Blattnicksele för att umgås med Rebecka som fyllde år i fredags. Blev en bra kväll med trevligt folk, både nya ansikten och kända ansikten. Mycket trevligt. Och idag har jag förutom att köra hem hunnit trimma hästapållen lite i paddocken. Mycket galopparbete och även om fokuset inte alltid var de bästa så ttckte jag ändå att han skötte sig bra. Speciellt med tanke på att jag mer eller mindre var som en michellingubbe i alla lager kläder jag hade. Det var väl kortfattat min helg och nu är den slut och jag ska sova. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0