Zumba toning

Blev en lugn och skön dag på dagis idag, ett helt annat tempo än det på posten. Så det är skönt att variera litegrann faktiskt. Slutade även halv fyra så det var skönt, då hann jag också smälta maten innan det var dags för zumban, kroppen var inte riktigt med på noterna men det gick väl bra ändå. Får bli vila och återhämtning imorgon då jag ändå har tvättid. Sedan så har både räkningarna och disken blivit omhändertagna idag så nu har jag dom bekymren mindre. Och nu är den enda planen jag har att göra en tidig kväll, skulle både vara skönt och behövligt med några timmars extra sömn. Så det får nog bli sängen snart och imorgon väntas en dag i postbilen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0