I'm done

Torsdag idag vilket innebär fredag imorgon ochdet är något som verkligen behövs nu. Förstår inte vart all energi jag haft i kroppen har tagit vägen, för ett tag sedan höll jag igång konstant från morgon tills det att jag la mig och sov. Nu finns den orken inte, har dock en känsla av att det kan va en förkylning som lurar. Så ikväll har jag gjort en c-vitaminkur och hoppas på att det stannar där det är. 

Nu är det slutklagat, jobbdagen gick alldeles utmärkt och sedan så fick jag middag hos mamsen. Hade ju sedan som vanligt ett M-R-L pass inbokat men det blev tyvärr inställt och då jag inte hade någon annan träningsplan så blev det därmed ingen träning ikväll. Kanske lika bra det. I övrigt längtar jag ungefär bara efter nästa veckas "långledighet", få fara upp till papsen och bara vara. Har varit lite mycket nu på sista tiden, ska bbli skönt att komma bort lite och umgås med människor som tycker om mig lika mycket som jag tycker om dom. Låt veckan gå fort! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0