Jag är en bra medmänniska

Den där lilla förkylningsbacillen måste ha varit någon slags överansträngning eller utmattning, för borta med vinden var den och pigg som en mört var jag imorse. Så jobbet idag blev betydligt mycket trevligare än gårdagen, vilket var skönt.

Tog sedan min nyvunna energi och traskade över till Maria för att hjälpa hon att bära nå skrot som skulle iväg på soptippen. Och som den snälla medmänniska jag är så blev det även ett besök på blodbussen för att tömma mina små stackars ådror på blod till bättre behövande. Annars har min kväll spenderats på att göra den där dumma headern som försvann igår. Det är också anldningen till att jag är vaken än, me NU ska jag sova. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0