Ibland har man dåliga dagar

Igår var en sån där dag som man helst bara vill krypa under täcket efter typ halva dagen har gått. Så efter det att jag lämnade jobbet blev det inte mcket vettigt alls gjort, en tur till hästapållen men löpningen blev aldrig av. Kanske lika bra då jag är osäker på ifall jag fått ut något av det. Men efter en natts sömn och raderande av gårdagen så blev denna lillördag bättre. Jobbet flöt på och sprang sedan ihop 8 kilometer. Gick väl bitvis rätt tungt då jag körde mycket lutning men jag lev och benen hängde med, och viktigast av allt, jag gjorde det i alla fall. Måste säga att icebugsen är guldvärda just nu! Hade inte tagit mig många meter utan dom, och dom meter jag hade tagit mig hade jag behövt spänna mig extremt. Nej, hallelujah för icebugs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0