När man vet att motivationen finns där nånstans

Efter en aktiv dag med väldigt lite stilla sittande så måste jag säga att det var otroligt skönt att krypa ner under täcket. Se ikapp lite PH nu innan det är dags att sova. Hursom, efter jobbet försökte jag få ihop något som skulle likna schnitzlar, okej det liknade faktiskt det men som vanligt så gör jag mat till cirka 10 pers. Och efter en liten snabb matkoma så var det bara att kasta sig upp på hästryggen, blev ungefär samma arbete som igår, lite spänd och dåligt fokus måste jag väl ändå säga att han hade idag. Men alla dagar kan ju inte vara bra dagar kanske. Sedan for jag ut och gick med löpinslag. Springer inga längre sträckor nu då jag inte varit igång på ett tag och jag vill orka hålla den fart och teknik som jag vill ha. Men ska väl så småningom vara uppe i dom sträckor jag brukade vara på en gång i tiden. Den där tiden i livet då jag kunde kliva upp och ta kilomet efter kilomet innan jobbet, har väl nånstans i bakhuvudet tänkt att komma tillbaka till den formen och den motivationen. Lägger muskelbyggandet på hyllan ett tag och tänker satsa på förbränning, skynda långsamt är planen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0