Lite snabbt innan John Blund kommer

Ska försöka dra dagen i korthet om än den varit lång. Jobb först sedan suttit och tittat lite på kursintroduktionerna och försökt får lite gjort på en uppgift. Tänkt ut lite olika tillvägagångssätt för att kanske kunna klara detta. Tog sedan en paus och åkte iväg till hästapållen, fixade in allt hö som kom igår och sedan stallade vi (äntligen!) in dom för hösten. Så mysigt! Har sedan dess suttit med uppgiften men nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen. Fick förresten hem telefonen idag och jag är hittills så nöjd. äntligen lite torlek att hålla i. Annars finns det inte mycket att säga annat än att svevia förstört den redan förstörda vägen upp till Bergsvägen, vilket resulterade i att min fina lilla pärla står parkerad i samhället. Nåde den som vågar röra henne! Hoppas dom fixar det snart i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0