Ombyte förnöjer

Gå isäng tidigt var de ja.. Går som dåligt då jag tycker mig vara mest kreativ på kvällskvisten, däremot så ha ja lättare att kliva upp på morron nu. Förut hade ja 0 motivation till att lämna ett varmt täcke och kliva upp, men nu gör de mig inte så mycket. Ombyte förnöjer sägs de och de har de gjort, nu lever jag inte bara på helgerna utan på vardagarna också. Annars då? Dagarna flyter på och kranvanan börjar komma, fart och teknik lär rulla in. Blir några träd fler per dag och jämnare last, så de går framåt på den fronten. På hästapållefronten går de också framåt, igår mjukgörande efter söndagens pass och idag vila. Blev ingen vila för min del då jag tog ett ryggpass på gymmet. Men nu är de hög tid för ett sovpass, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0