Ett hem, en bostad, en ort

Onsdag och tanten har fått helg, känns riktigt skönt med långhelg med tanke på att det inte blev så långa helger under jul och nyår. Sen ska det blir skönt att få varva ner lite och så, har ju som sagt varit lite fullt upp senaste tiden, så tro det kan vara behövligt med lite vila och återhämtning. Har börjat få saker och ting på plats här hemma och ni anar inte hur skönt det känns att bo på ett ställe. Ha alla grejer under ett och samma tak och inte halva garderoben på resande fot. Att jag dessutom hittat ett ställe där man känner sig hemma gör inte saken sämre, inte heller det faktum att jag få dela det med någon som jag tycker så oerhört mycket om. Och imorgon är det redan torsdag så då kommer Victor hem igen, mysigt! Annars är det väl inte så mycket som händer, får se vad helgen har att erbjuda förutom folkets hus imorgon. Vilket jag förövrigt ser framemot! Aja, ni få ha de så bar så ses vi när vi ses. Hade!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0