Fullt upp

Vilken helg det varit! Har hunnit med en hel massa, vilket i sin tur gjort att helgen bara svischade förbi. I fredags direkt efter jobbet kom det folk hit för tårtätning. Spenderade hela torsdagskvällen på att få ihop två smörgåstårtor och en chokladtårta, blev ändå rätt bra i slutet om än chokladtårtan höll på få gå i graven. Vi kvällade ändå relativt tidigt i fredags då vi skulle upp och iväg mot Arvidsjaur för skoterkörning på lördagen. Bra dag blev det och jag och draken började bli rätt bra kompisar där i slutet. Efter vi skotrat färdigt var det bara att skynda sig hem och in i duschen för att hinna till Olles till klockan sju då jag hade bokat bord. Pappa och co. var nämligen i stan för hockeyn. Blev en trevlig kväll med nära och kära, underbart! Klockan blev nog ändå närmare två innan vi var hemma igen, så det blev en halv sovmorgon innan vi kopplade släpet, drog med oss Bäckan och Johanna och drog iväg till Umeå på Ikea. Fick med oss massa nödvändigt hem, börjar bli riktigt fint här hemma! Och imorgon kommer en ny säng också. Jag älskar mitt nya hem! Aja, nu ska jag nöta det sista på den här sängen och sova lite, natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0