Aa jo fast nee

Snart så börjar skolan märker jag, många som flyttar. Kmr sakna en hel del, men de är bara att överleva. 
Känner bara hur fruktansvärt skönt det är att inte behöva gå på röbro längre! och för dom som går där kan jag ju bara säga att jag lider med er!! Men håll ut, de är de enda man kan göra..tyvärr.
Och just nu kände jag verkligen taggen för att fara te vännäs nästa helg, men kommer aldrig ta mig dit... suck! Ajja de kommer väl fler chanser, kanske, hoppas jag.
Haha vilket rolit inlägg lr nee.


Mina planer för morrondagen var att övningsköra mercan :)
Längtar ungefär såhääääääääääääääääär mkt tills jag har MITT körkort och MIN merca!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0