Ljug hur mycket du vill, sanningen kommer ändå fram!

Gröna kortet registrerat och licensen beställd! Kan ju bara säga att det var på tiden, har ju redan missat en tävling på grund av det.
Igår så var det möte och sen så for jag till Therese och såg en film, jag och therese kanske inte såg så mycket eftersom vi pratade mest. Haha. Men filmen var väl bra, dock kanske inte dom snyggaste skådespelarna menmen ;)
I övrigt så flyter dagarna på som vanligt; jag sover egentligen på tok för länge med tanke på att skolan börjar snart, på dagarna så gör jag lite lr ingenting och kvällarna spenderas ofta på filmtittande hos Therese. Otroligt härligt med lov, oja!
:)



/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0