nu e jag less

nu vill jag göra nåt, hade ju väntat mig en kväll med andra avenyn men efter att ha sett de nu 24/7 så kändes det inte riktigt lika lockande längre ;o 
Och alla andra är på talludden känns de som utom hmmm jag? Menjag är inte bitter, det regnar, jag skulle bli blöt och jag dansar inte, så vad skulle jag göra där? Hmm.
Min dag har varit så ovärd så att jag till å med har lyssnat på nederländsk rap!? För det första fattar jag inte ett skit av nederländska och för det andra så är rap inte den musik som jag prioriterar som nummer ett! ;) Haha. vart är världen på väg? lr rättare sagt vart är jag på väg? ;o
nej nu ska jag väl fortsätta med det jag höll på med...ingenting.

/Lovisa


nåt fel har jag ju gjort, om du bara kunde tala om för mig vad!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0