UPD

Blev inget inlägg igår, hann inte. Först så följde jag med Kristoffer å Emelie till stan när Emelie skulle fara å jobba för att jag skulle få se vart deras nya lägenhet var :) Sen tillbaka te Holmsund och sen te stan med Kristoffer för att köpa te till Kim och ett par skor, sen subway och efter det så var det bara att pallra sig te busstation för att kliva på ångbastun.
När jag kom hem så var de möte och när det va slut så orka jag inte ;p 

Missade ju dag 9 igår så tar den ju istället
Mitt favoritställe
Ja asså de beror helt å hållet på vilket humör jag är på :) 


Stack å lämnade problemen bakom mig, kom tillbaka och dom var borta med vinden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0