Blobb

Folk säger att det ha blåst nå jävulst inatt :o Jag ha då inte märkt nåt. Haha.
Men en sak jag har märkt är att det verka va många som är emoemocutcut-deprimerade, iaf om man kolla facebook. Lite tragiskt lr så söker dom uppmärksamhet genom att skriva nåt som har innebörden "Hej jag är ful dum och ingen vill ha mig så nu tar jag livet av mig lr så kan du ju alltid kommentera hur fin och underbar jag är"
Men vad vet jag, dom kanske är riktigt deprimerade å då äre ju synd om dom, fast jag tror att då är inte facebook det som hjälper. Butbut, not my buisness.
Jag är då iaf verkligen inte deprimerad nu, tvärtom riktigt lycklig! Men det är ju som vanligt det, jag går alltid motströms :p

Har typ inga bilder så det få bli en film istället :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0