funny

Oj, ha verkligen varit dålig på uppdatera, bara ett inlägg i söndags och inget igår. Men, skyller på att jag har haft bättre saker för mig, oh det har jag faktiskt haft. och gick faktiskt i säng rätt tidigt igår, och det kände jag imorse när jag vakna.
Aja, nog om det. Igår vare skola, sen stallet, blev en tur ut med Fanny och Ida, gillas! Sen for jag till kaskeluokt, for till syster och sen for jag hem å sov :) Aa, det va min måndag det, och idag äre tisdag, lär inte hända så mkt skulle jag tro, förutom att efter skolan ska jag, Kim och Klara fixa dom sista julklapparna.


16. Någon som kan läsa mig som en öppen bok

Therese Burman Thiger, än en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0