Here we are again

Sorry för bad upd idag! Men har inte haft tid faktiskt.
Varje minut framför datorn idag har jag tillbringat till historian lr till att designa tröjan klart, å nu ä den klar! blev inte riktigt som tänkt men den duger :) har ju ingen rätt till mercamärket å kan på så vis inte trycka den, lite synd men det blev rätt okej ändå. Det är ändå texten som betyder.
Annars ha jag haft lektioner ikväll, bara en gång kvar nu ;)
Ha inte mkt mer att säga så jag avrundar nu.

12. något som gör mig avundsjuk
Hmm, klurigt det där. Behöver inte bli avundsjuk, i nuläget har jag allt jag behöver :)
men de klart, skulle någon ta något av de ifrån mig och göra de till dens så skulle de väl bli en annan sak. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0