How to save a life

Skola idag, kort dag vilket var positivt :)
Sen gick jag hem, å sen bar det av till stallet direkt för hoppträning med Hella!
Hon skötte sig jätte bra och var hur duktig som helst, synd bara att jag förstör.. men en ovana som tagit tre år att bygga upp är inte lätt att få bort på en dag. Men blir arg på mig själv eftersom att jag hade kunnat sätta stopp för ovanan lite tidigare än jag gjorde.. Men gjort är gjort. Så får väl ta å göra det bästa av det här nu, träna bort den! :)
Tog en liten studsserie, ett rättuppstående och en oxer, alltså inget avancerat lr så och som högst blev det en meter. :)
Jag har då iaf helg nu, GILLA! Umeå imorgon gillas det med. :)

6. barndomsvän

Anton Olofsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0