Inser att när jag har kommit på en bra rubrik så har jag redan använt den rubriken en gång. Sukk

Snark. Min kväll ha väl vart helt okej.
Orkar inte dra upp den, riskerar att ni blir uttråkade. Såå, spanska prov imorrn, och är Lovisa bra på spanska, få tänka nu... NEJ! Illa. Jao.
Insåg ikväll att det händer mkt dom gånger Therese inte ä hemma. Tur hon kommer snart så att allt blir som vanligt. När hon är borta är varje steg som ett steg på nattgammal is typ, man vet inte när den brister liksom.
Aja, slutdiskuterat hejdå!

18. En person som funnits där för mig i hela mitt liv
En person som precis alltid ha funnits för mig, ändå från min förstaste dag här på jorden, är min extremt fantastiska syster Klara Maria Olofsson !
Och här nedanför ser ni hur normala vi bruka va...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0