Power 2 the people!

En bra dag ha det varit idag!
Började med stallet med Fanny och Therese. Ännu en hoppträning med Hella. Idag tog vi 1.20, underbart vare! Trodde aldrig nånsin att ag skulle få ta del av en häst som kunde hoppa så. :)
Sen så blev det att hämta upp Dea, sen vidare till Thereses place där det blev middag och prat. Sen iväg till billan å hyra film. Alltså en riktigt härlig tjejkväll kan man säga :) Pojken min va chaffis ikväll så träffa han inte ikväll.. å imorrn äre söndag. Usch hatar verkligen söndagar ännu mer nu..

8. den som smsade mig senast
Fanny Johansson:)


Vad som än händer kmr jag aldrig kunna släppa dig ut ur mitt hjärta, hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0