pussåkram

Två skoldagar kvar den här veckan känns inte helt fel!
Menmen, imorse kändes det som att hela skolan kryllade av folk, haha det va väl inte så men skyttarna å villis  9:orna var å tittade. Och imorgon kommer röbros 9:or får se om jag ska va guide då lr inte. Har utvecklingssamtal imorrn oxå... Haha känns ju lovande att ha det med en lärare som inte ens vet vad jag heter :o (å han ska va min handledare, känns verkligen bra.. lr så INTE)
Ikväll blire då zumba med brudarna med lite dirtyminds! :) Det gillar vi!
En annan sak som ksk är värd att notera (för dom som bryr sig :P) är att jag gjorde matteprovet idag och det gick väl okej :)
nu äre ba några glosor och spanska som jag behöver göra den här veckan innan helg! :D

4. bästa killkompis
Det måste vara Björn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0