rubrik i repris

I brist på annat kan jag lika gärna slänga in ett inlägg eftersom att jag har varit fruktansvärt oaktiv här de senaste dagarna. Har sam hälls nu, men ingen orkar göra nåt, fick iaf julmust, polkatomtar och pepparkakor. Så nu är jag snäll :) Fast det är jag ju alltid (a) Hihi, menmen, snart jullov bara en riktig skoldag kvar. Sen torsdag är det ju avslutning, lär bli en lugn dag det. Men, inte ska man kunna tarelugnt för det, nejdå, för imorgon väntas spanskaprov. Spanska. Haha, spanska och Lovisa går som liksom inte ihop, det klickar inte! :p
Nej, nu ska jag avsluta detta, och snart även denna lektion också. Ses senbah!

17. Den personen som jag litar mest på i hela världen
Ja, det va en bra fråga. Visst litar jag mkt på therese och fanny, men dom säger oftast alla saker till varann :p Fast det gör ju ingenting för det jag säger till fanny säger jag även till Therese och tvärtom. Så det spela ju ingen roll :) Så dom litar jag på. men en som inte säger till nån (tror jag då(?)) är björn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0