Ser du stjärnan i det blå ja den lyser för oss två, du får mig att förstå ditt namn får hjärtat mitt att slå

Eftersom att jag inte hade nåt att göra idag så bestämde jag mig för att städa. Haha har sagt att jag ska göra det länge nu men ha alltid skjutit upp det :p
Men inte idag! Och jag måste då säga att det blev skillnad ;)
Ikväll blire nog andra avenyn lr nån film tro jag :) Blir bra det.

9. en jag vill ha tillbaka i mitt liv

Ja om vi säger så här, de som har försvunnit ur mitt liv (förutom de som har dött) har försvunnit av anledning vilket gör att jag inte direkt vill ha dem tillbaka. Lr så har jag växt ifrån dem. Sen finns det folk som jag tkr om men inte träffar så ofta och de personerna saknar jag men jag vet att de finns där för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0