You make me feel like, oh boy!

Fredag!! Äntligen, fast den här veckan har ändå gått fort.
Historia nu iaf, inte riktigt roligt men finns inte mkt å göra. Samhälls sen å sen är det slut!
Tänkte bara att jag skulle slänga in ett inlägg nu, är mkt möjligt att det kommer ett till senare ikväll.
Imorgon bär det iaf av till skellefteå med kusinflickorna! Kan bli en "spännande" resa...
Blir hursomhelst kul och förhoppningsvis så hittar jag allt som jag behöver hitta. :)

Dag 30- Din favoritsång.

Ja det är olika för olika dagar, men en låt som alltid går hem är Hero Of War. Den är alltid lika bra och jag tröttnar sällan på den. Den finns liksom alltid där. :)


Ett mästerverk made by: Lovisa, Sofia och Mathilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0