Inget utan dig.

Nu har man fått sommarlov och idag så har jag gått nåt varv på marknan och jag hittade faktiskt lite saker, en väska, skosnören (hello kitty) och ett jigg-set. :) Och sen så träffade man ju en massa folk också. Och nu sitter jag och funderar på om jag skulle ha tagit och farit på dansgalan imorgon och varit lite social men det kostar ju pengar och jag behöver pengar meeen vi får se :)
Nu till det som förstör allt det roliga, min älskade bääbispålle har blivit sjuk och kommer stå på atg-kliniken över helgen för behandling så jag hoppas med hela mitt hjärta att det hjälper för utan honom är jag inget. <3


Du måste bli bra, vännen min! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0