Ny blogg, ny start.

Ja nu har jag startat upp en ny blogg, kände att jag behövde nånstans att skriva av mig på. Men jag kommer inte att skriva så mycket här förrän i höst då jag börjar en ny skola och allt. Jag kommer ändå inte ha så mycket tid i sommar eftersom att jag kommer jobba och förhoppningsvis kommer de bli mycket träning med Terry och Romeo osså. JAg orkar heller inte ta tag i designen förrän hösten så ni få personer som hittat min blogg får överleva :)
Ajja, nu till nuet och denna helg, Fredag- Umeå. Lördag- Sooola (bada?) Barnvakt. Söndag- Norrheden. Måndag- Umeå. Ja som ni ser så har jag lååånghelg och sen på torsdag nästa vecka så får jag ju sommarlov och det gillas ju extremt mycket!

Haré bäst! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0