I miss u!

En hel dag i lycksele blev det. hel nöjd med det få saker jag fick med mig hem :) Men en välbehövlig jacka blev det då iaf :)
Sen ikväll så blev det ett pass på banan med Hella, och det gick skitbra kändes det som. Nöjd tjej!
Förövrigt så är jag jättetrött., inte ok! menmen, sen sakna jag min vän på tok för mkt! men saknad är bra, ett tecken på att man gillar nån. :) (måste se de positiva :p)
Imorgon väntas stallet med vännerna å sen så är snart det här lovet slut, det gillar vi inte! men ha iaf vart bra, speciellt början av det! :)


Snygg bil säljes billigt pga av fel märke samt att den inte går som den ska i nuläget (beror mest troligt på macbooken, så med pc tro jag den går som en gud och tar sig igenom besiktningen!)
Skattebefriad. Enbart sommardäck medföljer.
Alla lysen funkar prcis som dom ska.
Väldigt låg, så ingen bra terräng bil. Drar ej mycket.
Alltså en perfekt bil för dig som vill snurra å synas i mängden!
Vid intresse kan fler bilder mailas!
Pris: 30:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0