Jeanspösebyxen

Lektionen ikväll gick rätt bra tycker jag. Dom ha blivit så duktiga!
Sen efter lektionen prata jag med ida ett tag innan hon for sen så prata jag med Maria. Det va längesen, nostalgi typ! ;p
På tal om nostalgi så blire nog det onsdag nästa vecka! :)
Aja, över till ämnet, efter stallet så lämna jag tillbaka Romeos papper.. skönt att inte ha ansvaret över dom men det fick mig att tänka tillbaka hur otroligt kul det va när vi va i lse. Vill tbk fast ändå inte...Känns som all kontakt med dom lämnade tillbaka med dom där papperna, men life goes on, lr hur! Jag ha ju hella som ska tävlas och vad jag längtar! :)

Dag 14- En bild på dig och din familj
har ingen bild på min familj på datorn typ, så det få duga med den här:

från vänster: Syster, brors tjej, jag. Längst bak: "Bror"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0