Like a maraca-ca-ca

Idag har jag gjort väldigt lite. Faktiskt rätt skönt! :)
Men for iaf till stallet, skulle ut med ida men vi tolka istället eftersom att det är SNÖ ute! :D Så det är bäst å passa på tyckte vi. Vi hade Agassi, tjurig men otroligt snäll ponny det där!
Sen så tömkörde jag lillfluffhästen, gick väl rätt okej antar jag :)
sen i övrigt ha det inte hänt mkt. Tycker nu att tiden kan gå fort så det bli torsdag snart, med en hel hög med underbara människor! lr en hel hög var väl att ta i, vi blir väl 4 :p Taggtagg!

Dag 18- Min garderob
haha min garderob?! Mitt golv rättare sagt :p Nemen jag ha nästan all mina kläder på golvet, lr okej inte alla. haha! skillat lr nåt sånt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0