Mmm gosh!

Powernapen jag prata om sket sig, men jag överlevde ju tydligen ändå. Lektionerna gick väl som vanligt lite tjat å tjurighet, så allt va i sin ordning. Pratade lite med Therese oxå.
Sen när jag logga in på face blev jag ungefär hur lycklig som helst, Viktoria har gjort ett designförslag nu :) Hur bra som helst blev det, men det kmr inte upp förrän imorrn :)
Aja i övrigt ä allt jätte bra förutom att vårat internet alltid börjar tjorva runt halv tio, ofta de kan klockan. men iaf helt stört! Så sitter nu i ett helt tomt rum som ekar eftersom att det är enda platsen där man får lite internet kontakt...
Butbut, det va det.


Bara jag som tkr hon ä söt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0