pussbaah lr nåt sånt

har haft urusel upd i helgen, lr okej urusel var väl att va postiv: ingen upd! :o Men jag det ha berott på att min dator ha varit hos Mathilda hela helgen, men gick och hämtade hem han idag :)
Orkar heller inte sammanfatta vad jag har gjort, har hänt rätt mkt men ändå lite. Det är det som bli jobbigt när man ha haft dålig upd men ska inte hända igen på ett bra tag nu :p (tro jag)
Idag snöar det då iaf och det megagillar vi! Dock inte mkt men lite är bättre än inget!
Sen så har jag upptäckt hur fruktansvärt pinsamt det är med dom som kör omkring i epa. Man går ju ifrån dom, så jag förstår inte riktigt vrf folk kör dom menmen nån anledning måste  det ju finnas. Tkr det är fruktansvärt irriterande för dom ge trafikstoppning och dom gå ju så sakta så att det är mer värt å cykla :p, visst skulle det ju va kul å köra "bil" men jag väntar hellre ett år än att köra omkring i epa ;p
Men det ä ju min åsikt det, så ni som kör epa fortsätt med det ni, bara jag slipper!! :)


Matte är sååå intressant så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0