Söndag, å vi hatare!

Som sagt söndag idag, skola imorrn. En massa prov som väntar, länge innan nästa lov å länge till nästa sovmorgon. Kände absolut ingen tagg för skolan i veckan. Och Fanny åker utomlands i veckan också vilket inte är ok. Hon ska va borta en vecka, EN HEL VECKA! :o
Å snön kommer aldrig att komma... Nej usch vilken dålig dag.
Ska väl snart dra iväg till stallet.
Igår blev det iaf film, kul å mysit :)

Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade

Jag vet inte riktigt om det gills som en ovana men jag tror alltid det värsta vilket leder till att jag alltid går omkring och oroar mig fast egentligen hade jag inte behövt det om jag hade tagit reda på sanningen innan jag drog slutsatser.


You'll be in my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0