söt

Dag 15 Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 10 sångerna och vad dessa betyder för dig.
jag slumpar bara några:
Hey soul sister- Jadu, har aldrig lyssnat mkt på den men texten finns alltid i huvet och får mig att tänka på alla min bästaste vänner.
Did I tell you- otroligt fin låt som får mig att tänka på slutet av sommaren, den betyder en hel del. Fick mig att inse att man ska säga som det är innan det är försent.
Mikrofånkåt- Slutet av röbro. Nothing 2 say.
Gör det för- Får en att tänka vrf man beter sig som man gör och vrf man gör som man gör.
Grenade- Haha, påminner mig bara om Mikaela :p
Fest i hela huset- , det påminner mig om när vi va i norrdal, fina minnen!
It's a heartache- Fin låt som väcker starka känslor.
Om sanningen ska fram- Konstig, men finns nog viss sanning i den. Ska man ljuga för att duga?
Gubben i lådan- vår vinter förra året. Då jag helst hade varit gubben och stängt in mig i den där lådan.
Just the way you are- Haha! Umeå resorna helt klart! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0